CV

Hei
Jeg heter Fann XX og går i niendeklasse på Lindebergskole. Under seinvåren, nermere bestemt i april skal vi ha arbeidsuke og der kommer jeg till misjonen min. Jeg er interessert i å ha min arbeidsuke hos dere på
Osenbanden. Jeg kan alt fra kaffekoking og papir kopiering till flytende svensk og alt om kong Henry VIIIs alle fruer, og jeg er villig til å lære nye ting. Nøyaktig dato har vi enda ikke fått, men jeg ville være ute i god tid.

Kontakt gjennom e-post, hjemtelefon: XXXXXXXX eller mobil: XXXXXX.

Takk på forhånd. Fann

Kommentarer
Postat av: sara

norska låter ... gammaldags

Postat av: fannen

I know

2007-10-06 @ 20:43:20
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: hanna

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAAHAHAHHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2007-10-28 @ 16:31:01
URL: http://tartheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback