Det är kommunval idag men jag tänker självklart lite lagomfräckt ignorera detta

VIKTIGT! ALLA  SOM FÖR TILLFÄLLET LIDER AV MENTAL OHÄLSA/DEPRESSION ELLER LIGGER I FAROSONEN FÖR DET NÄMNDA SKA ABSOLUT SLUTA LÄSA NU. OM DU MOT ALL FÖRMODAN INTE PERSONLIGEN  KÄNNER MIG SÅ SPELAR ÅVANSTÅENDE INGEN ROLL. NI KAN ISTÄLLET FRÅGA ER VARFÖR NI LETADE ER HIT TILL DETTA RÖVHÅL FRÅN BÖRJAN.

Imorgon alla barn, så är det ju så att jag skall besöka Sveriges universitetsstad nummer 2, Lund. (på första plats ligger självklart Uppsala) En endags visit och uppstigning klockan 4, 7 timmar tidigare än vad min kropp egentligen vill. Det går säkert
bra




Alla utan Nyponsoppa i huvudet måste ju rösta på Miljöpartiet. Detta är fannendiktatur.

Kommentarer
Postat av: jag

va? pah? gah? KOMMER DU TILL SVERIGE?

2007-09-11 @ 15:02:35
Postat av: eösa NEJ! det blev fel jag hatar mitt tangentbord Elsa skulle det vara såklart

du är världens härligaste människa, vi måste träffa igen, synd att elsa plus avstånd ärlikamed enmiljongångerFALSKT, jag hatar att norge ligger så fasansfullt långt iväg. men tamdidadam, hursomhelst var det fasligt mysigt att träffa dej, trots att det var en smula för kort, men tralala,
en miljon kramar osv

Postat av: hanna

ÅH finis. DU ÄR BÄST. I love you och dina sarkastiska kommentarer.

2007-09-12 @ 16:46:04
URL: http://tartheart.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback