Klockan är inte ens nio och jag är bangtrött.

Jag tycker det är riktigt härligt att det är helg nu. Ja det gör jag. Jag har förstås helt förträngt att jag har kinesiskaläxa tills på söndag. Det var det gamla vanliga. I början på veckan så gör man inget för det är ju lång tid bkvar, sen i slutet på veckan, ja då orkar man inte. Fast egentligen så gäller detta bara mig. Inte alls ett allmänt erkänt koncept. Skulle inte tro det.

Har börjat lite på Johanna Thydells Det fattas en tärning, eller "Det mangler en terning" som man också kan kalla den. Blev fyld av inspiration och har därför börjat skriva på en historia. Jag har kommit två sidor såhär långt. En riktig storsatsning.

Klockan är inte ens nio och jag är bangtrött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback