kveldssurfing

Ja, jeg vet at jeg burde gjøre lekser, eller sove nå. Jeg burde sove nå. Men jeg blir som forhekset vet PC'n, spesielt ved You Tube. Oftest forran de minst intressante ting egentlig. Nå fant jeg akkuratt en video til Tokio Hotels første singel Durch Den Monsun som kom ut for noen år siden. (finner på engelsk oversettelse nå da) Jeg kan ikke la være av å slås av hvor unge de ser ut til å være. Han gutten som synger var 16, men ser mer ut som 12. Jeg får en følelse som jeg anner kun får av når jeg ser overbelyste barnstjerner. En litt ubehagelig følelse må jeg si.
Når ble Tokio Hotel kjent egentlig? Jeg mener uttenfor Tyskland.


Durch Den Monsun

Jeg uppdaget at sangen Schrein var mye mye bedre.




Ordlista
forran - framför
akkuratt - precis
la være - låta bli
gutt - kille/pojke
følelse - känsla
kun - bara
ubehagelig - otrevlig
oppdage - upptäcka

Kommentarer
Postat av: Alice

Mhm egentligen fattar inte jag varför jag och tusen andra tjejer i sverige är så besatt av de gulliga pojkarna från tyskland,det måste vara någon djuriks dragninskraft ^^ hehe Bill ser faktiskt ut som 12
i monsun xD fast nu är han 18 och mycket snyggare


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback