15 minutes

Jag har inte dött, utan kom hem söndagkväll helt oskadd, dock väldigt trött. Min avsaknade blogginlägg beror på att jag velat lägga upp bilderna från London, men aldrig orkat gå
alla
de
29 trappstegen
upp
till
datorn där uppe där pappa har laddat upp bilderna.

Det har jag inte orkat idag heller.
Men istället så bjuder jag på lite mer fannen-media.
Denna gången gäller det Hair föreställningen från innan påsk.
Peace & Love på Lindeberg. Ser ni en pytteliten Fannen där någonstans.

Det känns lite som om detta är mina 15 minuter. Jag borde njuta.

Kommentarer
Postat av: Anonym

oliga bilder det där högst uppe var va du då elle e du eng

?? isåfall fett synd du bode komma ifrån no!!

2010-12-30 @ 10:59:08
Postat av: albin

kolla in bilden igen eller vad sejer ja e du me i top model??

Postat av: albin

alla de dä kamerona e de dina o du seljer du de??

2010-12-30 @ 11:04:49
URL: http://albanen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback