Dagen Efter

Jävla skiit. Kom just på att vi måste till någon himla nyttårsfiring ikväl, jag liksom kände på mig att något skulle hända men nu så blev allt illuminated. Äsch. oh well.
Den beryktade Skolbalen gick av stapelen igår och det är nästan lite pinsamt att erkänna att jag var spänd och hade fjärilar i magen flera dagar i förväg. Skolbalen visade sig vara som ett mellanstadie disco fast med middag först och alla tjejer hade dyra klänningar och alla killar hade kavaj och slips.

För ca två år sedan kom jag fram till att skoldisco inte var något för mig. Dels för att jag hyr en avsmak mot billiga disco-remixer och ser ingen glädje i att hoppa upp och ner i grupp och sjunga med. Även om jag inte kan sjunga med. Varje gång får jag en känsla av otillhörighet och när jag står där och ser mig runt så undrar jag för mig själv om alla andra verkligen har så roligt som det ser ut som, eller om det bara är ännu en pusselbit i tonåringarnas plan om att bli älskade. Ibland så måste även jag ingå i begreppet tonåring.

Jag är lite osäker på om jag någonsin varit kär eller om det bara rört sig om ytliga tråningar efter att bli smirad avv att andra verkar gilla en själv. Förra veckan var jag kanska säker på att jag blivit träffad av en kärlekspil i baken men igår så insåg jag att "jag tror att jag är mer kär i kärleken i sig än i dig, förlåt. Men det sitter mest i skallen." Jag tror inte att jag är ensam om det.

8ans fjortisQueen var med sin 9ans fotbollskille. Efter gårkvällens nära observasjoner så verkar de faktiskt vara kära. Mer kära i varandra än sig själva, menar jag. Det kanske är bra. Jag måste tyvärr erkänna att jag faktiskt blev lite överraskad.


Oh! jag fick min första utländska
läsarkommentar. Han fattade ingenting.
*harkel**harkel*
Hello my outlandish readers! I am a very famous Swedish childactress and singer. Sort of a Scandinavian Lindsay Lohan but much less tacky. I am a skinny rich-bitch and like to hand out with my other skinny rich-bitch friends. This is my blogg wheere I write about my late night and early morning partying. Stay tunned for all the tasty details my last downtown adventure!

Kommentarer
Postat av: hilda

Jag tror mig veta att kärlek är något vi människor skapat. Dock ej mindre viktigt. eh. äsch.

Postat av: fannen

hilda : Jag är just nu i en av mina få religiösa perioder och ser Kärlek som "Gud". en längre förklaring orkar jag inte skriva upp här.

2008-03-01 @ 14:00:02
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback