En Natt i April

En Natt i April.
eller Ett annat sätt att vara ung. som den har som Svensk ursprungstittel. Men norrmänn är ju kända för att vara lite ehrm... annurlunda.

Boken
är
fantastisk.

Den är så full av kärlek och ja, fast man blir lite vilsen. Den är lite vilsen, eller man tror att den är lite vilsen. Men den är varm men ändå så kall. Den får mig att famla och fumla.och flumma.

Den är helt fantastisk. Och det var inte förrens senare jag förstod att det var samma som Hanna med H.
Fast de säger att det inte är helt samma.


en natt i aprilEn natt i April.
Författare: Per Nilsson.
Orginaltitel : Ett annatsätt att vara ung.


Antal potatisar : 5 av 5


potatispotatispotatispotatispotatis


och det ända dåliga är att jag inte kan hitta den delen som
Frank citerar. Fast jag vet inte.
Det är ju ingen stor grej.


Kommentarer
Postat av: frank

åh nejdå det var mitt egna liv fannen
inte per nilsson nej
fast jag var lite otydlig och hade brottom så jag han inte göra texten fet och fin och så

förlåt
du har så rätt så
PUSS!

Postat av: oskar

jag ÄLSKAR den boken
ÄLSKAR
ÄLSKAR
ÄLSKAR
ÄLSKAR

och alla per nilssons böcker
bara så du vet liksom

så läs allt du hittar med honom!

2006-12-04 @ 22:04:31
URL: http://poetrypower.blogg.se
Postat av: fannen

Ja den är underbar. Men jag måste säga att jag blev lite rädd för Per Nosslin när jag gick och la mig.

2006-12-05 @ 19:27:24
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: oskar

måste säga är en gång att den är bäst

2006-12-18 @ 16:00:21
URL: http://poetrypower.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback