HM lalalalaaa Lindex lalalallaaa

idag var det shopping med hela familjen. eller storasyster-fannen är ju i USAAA så nästan hela familjen.
Pappa hade nämligen bestämt sig för att han skulle ha lite qualitytime med oss. Han vet inte vad han ger sig in i, stackarn. Det är jättesvårt att hitta kläder tycker jag, och idag var det festkläder som gällde, och det är inte lättare. Det är svettigt och stressamt också.

Men efter flera timmars gående och en fet kebab senare så blev det tillslut lite lycka. På Lindex tillochmed. Fast det var ju inte lika konstigt som om detvar på BIK BOK. Fast det skulle däremot vara ganska otroligt. Att vi ens skulle gå in dit i första taget. Jajaja.
En klänning på barnavdelningen och en röd blus på REA. Jag måste erkänna att jag har undersattat barnavdelningen på sistånde. fast flugan förstås. jaja. jag ska inte glömma barnavdelningen. Det var det jag ville få fram.


Sen såhär på kvällskvisten har jag haft oturen till att argumentera med en bajskorv. Fast det kanske var bra. Att jag kunde få ut mig lite. Men det var en konstig typ. Bara det att logga in på sin lillebrors MSN är egendomligt. Men folk är ju olika.


Tjingeling!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback