little miss hurtig

börjar med att svära lite över min pappas bärbara som har ett så bajsigt tangentbord att man inte kommer åt knapparna. sen svär jag lite över min lathet att jag inte gick upp del den andra datorn. För nu kom jag åt en knapp och hela mitt finfina inlägg raderades.

nu är joggning numero deux avklarad (ser ni att jag lyckades kombinera 3 språk. en applåd tack!)
ja, det är jättejobbigt
men idag lyckades jag faktiskt jogga ända till Lutvann utan stopp! jag är väldigt stolt.
fast vid backen tog det lite stopp, men ändå!

nu har jag stretchat klart (eller egentligen 1 timme sen) så nu ska jag ju gå och använda mina vältränade ben till och gå upp för trappan till duschen (fast det ville ni väl inte veta eller hur?)

so long suckers!

nu har jag sökt på norska gulasidorna och min joggsträcka var visst ca 1km tur och retur

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback