i taket lyser stjärnorna

halloj
jag är efterbliven och trög
Har inte läst den förrens nu.
Men jag ska säga att Johanna Thydell är en väldigt begåvad författare.
 Ja verkligen. Målar upp de små sakerna.

Jahaja.

Men nu när jag har läst den så vill jag inte läsa den igen. När jag öppnar boken och läser de första meningarnablir jag inte sugen. Jag vet inte varför. Kanske den måste vila lite.

Betyg:
potatispotatispotatispotatis

Minus
- för att den var på norska. Men det är ju mitt fel.
- för att den hade en pervers norsk framsida.

Plus
+ den var så fantastiskt målande

i taket lyser stjernene


Kommentarer
Postat av: Karin kråkunge

När jag träffade henne i torsdags hade hon inte den svenska verisionen utan den norska. häftigt! min bok är signerad. hon läser bumps blogg. är det på en viss björks begäran förretsen?

Postat av: b

karin; hahaha, nej, det är INTE på min begäran faktiskt. helt ärligt.

fannen; PUSS!

2006-11-09 @ 20:23:57
Postat av: fannen

mmmm
nej somsagt detta var inte på bumps begäran.
nej nej

pussis

2006-11-09 @ 21:34:40
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: tussibajskorv

johanna thydell är BAJS. läs per nilsson och det är
saga och om riktiga tonåringar PÅ RIKTIGT.
PER NILSSON ALLIHOPA LÄR PER NILSSON och tacka mej sen.

2006-11-11 @ 17:30:24
URL: http://hannutt.blogg.se
Postat av: fannen

okej,
nu kom jag att tänka på herr Nilsson, och pippi.

åååå pippi

2006-11-11 @ 19:40:00
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback