utvecklingssamtal

utvecklingsamtal har alltid varit trevliga för min del. 15minuter av skryting från lärarens sida om hur bra jag är och så (jaaa)
men denna gången ville tydligen läraren komma in under skinnet. För att göra en lång historia kort så slutade det med att läraren nu ser alvarligt på min datorberoende het och min brist på vänner på fritiden.
hu! tack mamma.

usch tänk att jag måste träffa henne imorgon igen.
utvecklingssamtal brukade ju vara så kul, denna gången grät jag tillochmed när läraren ville prata om min flytt till oslo och hur dt har påverkat min känslomässiga sida.

nu vill jag defenetivs byta skola.
usch och blä och buhuhuuu


Kommentarer
Postat av: bumpie

mitt utvecklingssamtal gick också sämst.

KRAM!

2006-11-23 @ 14:53:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback