valfri klädsel?

Oh yeah! Hejja mig!

jag ska vara bäst på proven.

nu har jag just smält i mig en hemma gjord wrap och borde egentligen göra lite läxor.
Men angående joggningen (som jag har satt ut till fredag) vet jag inte riktigt hur jag ska göra. Eller jag vet ju vad joggning betyder men jag är ju jättedålig. Och sen, vad ska man vara klädd i när man joggar?
mössa är ju nödvändigt. men ska man ha vinterjacka? Fast man kanske blir svettig. Eller inte jag, jag är ju så dålig så jag får alvarliga andningssvårigheter långt innan jag har kommit upp i tempo för att producera svett. Eller är det just för att jag har sådan dålig kondition som jag kommer bli svettig som en svettboll?

herregud. jag måste verkligen sluta tänka.

puss

Kommentarer
Postat av: björk

man blir svettig av att anstränga sej det har inte så mycket med kondition att göra tuffa fotbollsspelare blir också genomsvettiga liksom

heja heja

Postat av: elsbeth sol

go fannen! *viftar med en fannenflagga*

2006-11-29 @ 16:09:43
Postat av: Karin kråkunge

men ta på dig sånna där hurtiga åttitalsträningsoverall i lila, turcos och råsa. grön-lila joggingskor som du knyter jättehårt och en jätteråsa mössa med turcost adidastlogga! Du kommer se sjukligt hurtig ut och sen är det struntsamma med joggningen, du liksom joggar i allas blodpumpar

2006-11-29 @ 17:05:39
URL: http://4ebloggen.blogspot.com
Postat av: fannen

oh tack everyone.
tränings overall var ju smart. Men mamma vill inte att jag ska jogga i totalmörker (bajs på henne) och om jag då använder en såan hurtig neongrön en så kanske folk får ont i ögonen...

äh jag veinte

2006-11-29 @ 18:07:15
URL: http://fannen.blogg.se
Postat av: oskar

ja om man ska springa i mörker får man ha reflexsväst
trots att det är grymt fult

2006-11-30 @ 08:41:26
URL: http://poetrypower.blogg.se
Postat av: Karin kråkunge

fast jag har ett snyggt tyg hos mamma som är reflexigt, fast det funkar nog inte längre för det var för tusen år sen när jag var sju-åtta, men hursomhelst så var det jättekul att ha egna reflexlappar i tuffa former sydda på armbågarna och vantarna.

2006-11-30 @ 16:26:07
URL: http://4ebloggen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback