får ta på mig byxorna med endast lillfingrarna (eller var det för mycket information)

Under gymnastiken idag så blev jag skadad. KillerBall är faktiskt farligt. Nu sitter jag här med en uppsvullenhand och en oanvändbar tumme.

Inte kan jag skriva med pennor heller för jag är vänserhänt. Nu får jag skriva jättefult med höger eller jättefult med vänster för jag inte kan hålla i pennan då det gör så ont

Det ända bra med det hela är att om vi måste gå till läkaren (jag och tummen alltså ;)) så måste skolan betala. Får nästan skuldkänslor då skolan är så fattig. Nästan

Sen så vet jag inte vem jag blev tagen av på KillerBall. Vem som sköt alltså.

ajajaj
ojojoj

Kommentarer
Postat av: tussilago

hej puss jag läste din kommentar och blev världens gladaste men jag fattar inte hur man svarar på kommentarer så jag får svara här istället;
jaaaaa, jajajajaja jag vill så himla gärna att du ändrar min text, sån text som bumpie har. hur gör jag?
PUSS!
ps. din blogg är jättecharmig ds.

Postat av: tussilago

henefej söta fannen, tusen tack för hjälpen med texten.
kokoskram och körsbärspuss!

2006-10-23 @ 20:27:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback