Nej, se det snöar! Det var väl roligt? -BLÄPISS!

Jag hann ut och jogga innan det började snöa!
Men en gång för alla. Det är inte smart att gå ut och jogga vid 2grader utan mössa.
Jag fick bajsont i öronen. Och vågade/orkade inte springa långt alls. Inbilla mig att alla stirra.

Nu snöar det bajsigt mycket. Det är piss.
Men jag kan ana svag smältning i det som har snöat ner. Hoppas det smälter bort.
Eller nä, då beror det ju på växthuseffekten.

Blä.


Med tanke på att snön inte smälte förrens i maj iår här. Och det börjar snöa nu, så har ju Oslo 7 vintermånader.

Önskade att någon hade varnat mig förr.


bläääääääää

Kommentarer
Postat av: tussilago

hej söt
det finns polkagrisvantar på jc
dom är jättefina
99 spänn
ha
(jag har sånna)
(jag köpte dom idag)
(jag är inte en sån som handlar på jc)
(egentligen)

Postat av: bump

SNÖ ÄR VACKERT

(tänk positivt)

puss!

2006-11-02 @ 21:53:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback