Saker jag gör för sällan

  • myser (saft/te, kakor, kuddar och musik eller CD-bok. Sånt kan man bara hinner med när man är sjuk)
  • bakar (senast var det bullar, de är snart slut nu. Jag vill baka syltgrottor!)
  • shoppar (men det är ju dyrt här)
  • går på promenad
  • ligger på golvet (andas in allt damm, på det hårda parkettgolvet. mmm!)
  • tänker (skulle det inte vara härligt med en tänkpaus ibland, där man inte gör nånting utan bara tänker)
  • ingenting (inte sover, utan bara ingenting)


Kommentarer
Postat av: Bump

allt det där utom bakningen har jag fått överdos av senaste tiden...

det är skönt men det beror ju på vissa mindre trevliga saker.
har du msn, förresten? alltså jag förstår om jag är främling och sånt du inte vill ge den till men OM du både har och vill ge så får du gärna...

kram!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback