Dans, fasa och en liten rosa papegoja

Sm jag nämnt tidigare så var jag typ sjuk igår. Huvudvärk och trötthet. Hade tänkt att stanna hemma idag och gosa med kameran som nu är frisk.

Men till min fasa vaknade jag fullt pigg och kry. Morgonen gick som smort, blev så irriterad över att jag inte kunde hitta en anledning till att vara sjuk och grinig och stanna hemma. Det var inte ens kallt ute. Det enda jag kunde klaga på var att jag kom lite försent. Men jag tror tyvärr inte ens att läraren skerv upp mig.

Därför har jag ingen anledning till att inte gå på stan idag. Till och med solen skiner! Vilket är sällsynt här.

Kan bjuda på en bild:



111710-6





Nu måste jag äta lite och förbereda mig inför dansen

puss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback