Drar mig i kragen

Jag brukar få massor med fina idéer i huvudet om att jag ska gå ut på promenad, fota, gå på shoppingtur i Oslos 2hand affärer och sånt. Men det blir aldrig av! Måste vara nåt med detta hus som gör mig lat. (skyller på det) Så fort jag stiger in genom dörren vill jag bara lägga mig ner i soffan och titta på Gilmore Girls. Även om jag har sätt alla avsnitt minst 1 gång. Men shoppingturen Måste jag bara verkligställa!  Får börja bakifrån på listan, men det är ju alltid något. Före dansen på Torsdag är nog bra. Men måste hinna äta också... Ja ja.


Nu ska jag inte bli lat igen! Det dåliga är att jag är så snål. Men det måste man vara här i detta arm-formade land. Här är allt bajsigt dyrt. Kom inte hit!

Så, här med är det bestämt att jag ska gå på stan på torsdag! Och det

går inte att ändra på. Om jag dör får någon bära min likkista ner på

Karl Johan, men shoppa ska jag! Inte för klädernas skull, utan för att

få mig till att fullfölja mina drömmar. Eller ja... fullfölja min

shoppingtursdröm.

Nu : Norska läxan!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback