fannen bloggar

Alla dessa dagar är himmelen förvånansvärt blå. Det kan innebära muntra miner och glada smileband eller ångest och depression. För mig brukar det vara det senare, men denna tiden har jag inte haft tid att tycka synd om mig själv. Nej, jag vet inte varför. Men det har jag inteheller tid att filosofera om.

Bland dessa dagar har jag hittat hela två LarsW album i vårt hus. En munter överraskning må jag säga. Min syster lyssnar inte på sånt tror jag. Men det är bra att hon har goá väner som bränner upp lite skivor.

Jag har börjat äta mycket gröt. Det är gott.
Under min vanliga torsdaginnandansengåpåstanrunda bestämde jag mig för att gå till Fretex. Efter lite reasearch har jag kommit fram till att det är som frälsningsarmén. Där, bland brudklänningar à la 80-tal och Hawaiiskjortor fann jag ett par härliga skor. Vita typsandaler och pytteklack. Jag köpte dem, fick lite ångest efter som mitt överjag inte vill att jag ska spendera pengar. De är pytte förstora och jag kan inte gå med pytteklacken, men annars är de helt underbara.


Få se nu...
klagomål
Diet
Väder
Blaj
Dåliga skämt
Kläder
Självcentrering

Ja, jag tror jag har fått med allt som behövs för ett bra blogginlägg.

puss hej
leverpastej

Kommentarer
Postat av: Anonym

vita skor med kalck kärlekar vi <3

2007-04-21 @ 21:26:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback