jag vill vara lika vacker som Audrey

När man har långa sovmornar försvinner dagarna i raketfart och så står man där blinkandes och det är måndag. Fast det är ju söndag nu. Söndag. Men sena nätter bringar sena mornar, och sena nätter blir det ju när NRK visar Amélie.

 Kryssningen bringade mig sjösjuka, långtråkighet och två LW skivor. Nu har min pluttiga skivsamling utökats från 4 till 6 skivor. WOHOO! Skam för mig som säger att jag älskar musik.

Idag är det påskdagen. Ooh vad tiden går fort.

Kommentarer
Postat av: elsa


hej!! åh, vi har Amelie som film så jag kan kolla när jag vill! Jag har börjat skriva blogg igen. Och buddha, vet du vad jag höll på att glömma, jo det är såhär att:
du har en stående inbjudan till mitt hus forever. Kom hit när du vill!
och jag har ditt mobilnummer TROR jag, men jag vet inte om det är rätt, så kan du mejla ditt till mig så att jag kan jämföra? Jag brukar oftast lägga in fel nummer på fel person..;)

kramar!!

2007-04-08 @ 15:31:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback