Nevermind forget it, everything is cool

Igår fick jag ett litet mysigt samtal med min syster. Utan att bli för intim så kan jag säga att hon är på typ Brown och har sedan bebisålder varit min förebild. Men ibland så blir det lite så att jag känner mig liten och töntig när jag jämför mig med henne, eller pratar med henne. MEN, det var inte det detta skulle handla om.
Hon gav mig idén om att man liksom inte ska skapa för stora problem för sig själv. Man gör ett problem till ett problem för att man ser på det som ett problem. (inte flum alls, jag vet)Sen också lite tibetans buddhism igenom att man ska försöka vända negativ energi till positiv. Man kan nog förstå allt detta utan att vara särskilt religiös eller trädkramande kultmedlem.Det är nog mer hälsosamt. 


Idag skulle jag egentligen bli med några väldigt trevliga Icke BIKBOK-klubbmedlemmar och vara kioskgummor. Men jag fick inte plats i samma bil för nu hade de frågat en annan människa också. Äsch vad småaktig och fast i min egen situation jag är. Jag kan ju egentligen visst bli med i egen bil. Men nu orkar jag inte längre.


Nu när pappa är på olika affärsresor blir det mer tid till riktigt prat med mamma. Det är trevligt. Hon har till och med gett mig tillåtelse att själv hitta en skola som jag vill gå på. Men det är nog läskigt. Jag vågar inte göra någonting


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback