Red for success

En tur till stan och denna gången inte ensam. Det är nog ett steg mot ett mer hälsosamt umgängesliv för mig. Men det fick mig bara att bli ännu säkrare på det jag redan visste. Jag är en ensam själ här. Folk tänker inte ens på samma sätt känner jag. För att inse detta krävs en stor egoism och inbillad överlägsenhet, men det har jag ju aldrig skjult. Det är tur att jag inte har några självsäkerhetsproblem i alla fall

 
Superbilligt superfint superrött läppstift från HM ofcourse
Den verkliga frågan är varför jag ser så ledsen ut.

Ett lovely paraply från HMs barnavdelning som jag bara inte kunde motstå.

Kommentarer
Postat av: staffan

du är snygg, jag blir ledsen av dej, och glad.

puss.

Postat av: tussilago

tiih
elsa har ett
henoouu har ett
eliza har ett
och nu har du skaffat det paraplyet


(och det var MIN plan från början)

2007-04-04 @ 22:42:31
URL: http://hannutt.blogg.se
Postat av: elsa


hej fann- jag gillar ditt paraply. och dig.

2007-04-08 @ 01:33:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback