3 februari

Nu imorse var en bra morgon. Jag vaknade i ett sollyst sovrum och kände mig almänt fräsch. Idag är solen ÖVER trädtopparna och bara det är en humörkick i sig. Så idag har ja tänkt mig vara lite ambitiös och göra saker som inte kretsar kring datorn. Kanske ta en promenad och/eller gå och köpa choklad. Vi har ingen cholad hemma. Jag har ätit upp allt.
Vi har inga jordgubbar heller. Jag har ätit upp alla. Jordgubbar i februari är kanske lite udda, speciellt när de kommer från
Pakistan eller Iran. Lite löseri med transport sedan klimatförändringen är orsakad av människor. (Men vem fattade inte det?)

Jag kriver ingen rolig blogg idag.
Men blogg är ju egentligen en dagbok.
egentligen


Kommentarer
Postat av: frank

jag har gått på bandymatch och tittat på ville lillebror
sen satt jag i soffan och stickade en grön basker och sen färgade jag håret

Postat av: frank

puss

2007-02-03 @ 21:25:27
URL: http://frankhonung.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback