hår hår hår

Mitt sportlovsliv har varit lika tråkigt som att deklarera. Plus lite lathet och därav bloggtorkan.

De närmaste dagarna har jag funderat på att klippa mig. Det var mer än ett halvår sedan sist. Eftersom jag är så svensk så vill jag följa experternas råd på 8-10veckor. Jag har aldrig varit på en frisörsalon i Sverige, eller Norge. Bara i Kina där det kostar 15-18kr. Därav blir alla frisyrer likadana, det vill säga
Robyn 2002. Kvantitet eller Kvalitet.

Jag spanade in NIKITA frisörsalång men kom på andra tankar då jag insåg att en klipning skulle kosta 400kr. Jag är nämligen väldigt ekonomisk av mig.  Eller jag tror det i alla fall.

Idag klippte jag mig själv istället. Jag blev väldigt nöjd. Jag råkade dock klippa mig i fingret och det började blöda. Mamma klagade över allt hår på golvet.

Kommentarer
Postat av: B

jävligt ball du är.
jag saknar din röst litegrann och sådär.

& FAN VAD ALLA HAR BLIVIT DÅLIGA PÅ BLOGGKOMMENTARER ÖVERALLT!!!

puss

2007-02-24 @ 00:18:58
Postat av: fannen

:D saknar din röst också


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback