"...som ironiskt nog stavas så konstigt"

Jag är skrämmande trött och vill bara ligga ner och sova i all evighet. Det är inte så bra med tanke på att jag har två prov jag måste plugga på till. Varav en gäller Norges geografi. Min norska geografikunskap består av att jag vet ungefär vart Oslo ligger. Sen är det hellt tomt. Idag vfick vi ett papper hem som "hjälp" där det stod massa namn på platser och andra saker som man skulle plugga på. Den listan skrämmer mig. För 94% av allt som står där har jag aldrig hört talas om och ser för mig bara ut som ett gäng bokstäver som bara är slumpartat placerade i någon ordning och satt på ett "-fjord" i slutet. Jag kan nu nästan förstå hur de med dystlexi har det. (Hur ironiskt är det inte att namnet på att ha svårt för att stava och läsa själv stavas så pomplicerat)

Nej nu får jag ta vara på den lilla energimängden jag har kvar för att plugga på Hinduism (o alla de svåra namnen) Buddhism eller vart Karasjok (!) ligger.

Samtidigt är det någonting som piper var annan minut och även om det är väldigt irriterande orkar jag helt enkelt inte leta reda på källan.

Kommentarer
Postat av: tussi

jag hejar på dig
puss

2007-01-10 @ 18:38:44
Postat av: fannen

å tack
fast nu är alla prov avklarade

Postat av: oskar

hur gick geografi provet idag?:P
du lät ju inte allt för posetiv igår

2007-01-11 @ 16:57:04
URL: http://poetrypower.blogg.se
Postat av: elso

Karasjok? låter som en rolig svordom.!
du är så söt fann!

2007-01-12 @ 16:42:47
URL: http://www.puckelpist.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback