hoho

Jag har bränt så många CDskivor av de album som jag så trevligt olagligt laddat ner så nu har vi inga CD skivor som är tomma. Om det inte är ett trevligt I-landsproblem så vet jag inte vad som är det.

Det var ganska länge sedan sist. Jag har klippt håret och har försökt göra det till någon slags tuppkam men mitt hår är för glatt så det bara hängerner ändå och ser fett och kletigt ut. My sister är inte hos oss i Oslo mer och det är inte så bra. Jag tycker synd om henne nu när jag klagar på våran 30gradiga värme när hon har en 38gradig värme där i
Den norra huvudstaden. Dit en Bump tydligen också ska.

Hon var trevlig i telefon och nu känner jag mig som, folk.


Kommentarer
Postat av: bump

puss alltså på att prata i telefon med dej, darling. VÄDRET KAN DÖÖÖÖÖ.

Postat av: fannen

YESSS LÅDA!

2007-06-11 @ 21:49:17
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback