Det handlade väl inte om kläder egentligen.

I don't really like BIK BOK men kläderna på denna bilden är ju inte fy sjutton. Kanske jag hade fel om affären. Men om jag inte längre hatar BIK BOK hur ka jag då veta att jag inte själv blivit det jag hatar. Fjortis. Det var nog mer budskapet mer BIK BOK kläder som jag inte gillade. Det att alla har likadana huvtröjor från butiken. Det är nästan som om det är en oskriver regel. Men jag ska ju inte dra alla kläder över en kam. Jag ska se kläder som en egen individ och inte låta mina fördommar om butiken stå ivägen.

Alla kläder är lika värda varesig de är gula, svarta, rosa,eller vita.  Om de är snygga så är de snygga. Rasism är förbjudet. Det spellar ingen roll vilket land de kommer ifrån.

oj. jag menade butik.

Kommentarer
Postat av: B

bikbok har en del fint. faktiskt. 75% är tråkigt och intetsägande men jag gillar dom mer och mer (L)kanske fallit ner i någon grupptrycksfälla.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback