Lalehlove

För några dagar sen så beställde jag Laleh's skiva Prinsessor (nej jag hade faktiskt inte den) och idag kom den i posten. Jag blev jätteglad och öppnade den och fann en underbar skiva inuti.
Sen märkte jag dock att det var en spricka i glaset. När jag öppnade den så föll små plastbitar ut. Jag tänkte inte mer på det då men nu har jag upptäckt att den grejen som håller CDn på plats är krossad, förklaringen till de mystiska plastplupparna altså.

Jag gick in på sidan där jag beställt och klickade til custumer service och broken gods. Fyllde i lite grejs och fick ett automatiskt e-mail med ursäktande och förklaring att de skulle ersätta min beställning. Ganska bra tycker jag.

Men nu är det ju så att själva skivan inte är förstörd och jag undrar vad jag ska göra med den. Äta den? Ge bort den? Hoppa på den?...

Kommentarer
Postat av: sara

du borde ge bort den tycker jag!

Postat av: B

funkar den så ha kvar den, eh, eller jag är seg, ska du alltså få en ny? isåfall kan du alltid skicka den gamla till mej.
ja, där lägger jag min röst.

puss

2007-03-21 @ 15:52:42
URL: http://bump.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback