Det börjar växa i halsen

Jag har inte sovit på 32 timmar. Jag känner att det inte är bra.
Det var en väldigt intressant natt. Många suveräna idéer fastnade i geléklumpen och stannade (tyvärr) kvar där ända tills morgonens första fågelsång, som för övrigt var en hes skata. Drabbades avlätt huvudvärk och yrsel där i klassrummet, men jag vet inte om det var mitt hypokondriska Jag sm visade sig eller att det helt enkelt inte är meningen att så trettonåringar ska sitta stilla i fem timmar och stirra på ett ark med siffror. Matteprovet gick dock bra och jag tror att det fören gångs skull inte är ångesten som utlöst allt. I alla fall inte ångest inför matteprovet.


Kommentarer
Postat av: hanna

KÅLLA MEJ!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback