Två saker man kan fundera på nu om man aldrig gjort det förr. Vem är Gud och varför är det ett A på Läkerol pastillerna.

Min vanliga Torsdagsdeprision tog inte riktigt fart idag. Den visade sig bara som irritation mot en viss Srilankska som drog bort halva min nagel och gav mig rivmärken som sedan gjorde mitt matteark rödfläckig. Men det är inte så förundrande för jag hatar denna människa även när hon inte ger mig fysiska skador.

Blommorna doftar härligt nu. Körsbärsblomm är vackert men är inte av de som doftar dock.

Det var riktigt härligt att dansa och jag fick en komplimang för mina fina balettövningar. Sybd att det bara är en gång kvar och detta börjar växa till ett riktigt positivt inlägg.

I morgon är det tentamen i norska och jag hade tänkt ta med mig min norskabok på tunnelbanan för att plugga, men när jag tog fram den visade det sig att det var matteboken.
Men dt går nog bra, jag brukar ändå inte plugga innan tentamen. (INTE SKRYT)

Kommentarer
Postat av: elsa

Oho. Det är en massa körsbärsblomm i lund också. det är härligt värre.

p.s. din nya bild är fin! den påminner om amelie.

Postat av: Anonym

man nyser av körsbärsblomm

iaf av björk

2007-05-11 @ 16:09:22
Postat av: BUMP

ja. din bild är sjukt fin.
positiva inlägg blir man glad av.
och dina söta sms.

2007-05-11 @ 20:13:08
Postat av: fannen

positiva komentarer blir man glad av, speciellt från vänner.

2007-05-11 @ 20:44:42
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback