hurtiga fannen II

Nu är det ju så va', att idag är det den nionde september. Efter mycket logiskt tänkande kan man komma fram till att igår då var det minsann den åttonde september. Med lite mer googlande kan man komma fram till att då, ja då var självaste HÅKAN HELLSTRÖM på Gröna Lund. Jasså minsann. Så kan det ju gå. Jaa. Men ni kanske inte visste att alla som spelar någon större roll i den kaotiska teater som också kan kallas ?Mitt Liv? var där. Subtraherat mig alltså. Det kan ju verka lite småroligt. Ja. Men INTE om man lider av mental ohälsa som jag brukar göra, som tur var så gjorde jag inte det, nej. Jag spenderade nämligen min eftermiddag med att pysslande. Ja, väldigt olikt mig alltså. Satte fast massor av skräp på ett papper i mitt ritblock med en halvtorkad tub lim. (som bevis på hur oofta jag pysslar, sen så kan det också tilläggas att limtuben till och med var ärvd från min mycket trevliga och mycket full av livserfarenheter syster)

 

Såhär dagen efter så mår jag inte heller så dåligt eftersom jag just har avslutat ett hemmadanspass. Ja, nu läste alldeles riktigt. Fannen har gått och blivit hurtig. Min sårsamling har också utökats av bevis på att vår vind är alldeles för låg i tak för att hoppa på med uppsträckta armar.

Om två dagar är det ett flyg som går till Köpenhamn. Ja, nej, jag ljuger inte. Inte just nu i alla fall. Men samma dag går det ett plan hem också.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback