och i eftermiddags kom jag fram till att jag borde ha lagt mig för två timmar sen.

Jag blir lite smått irriterad på alla bilddagböcker och tjafs och bajs och avföring och folk som inte fins och folk som finns men har ett eget liv som inte sitter TVÅ millimeter från sin mobil... Alla fina dikter försvinner nu när jag behöver de i skolan och jag måste lära mig att spara allt på datorn nästa gång jag läser något fint.
och i eftermiddags kom jag fram till att jag borde ha lagt mig för två timmar sen.

Det är lite jobbigt att inte hinna med att kolla alla bilddagböcker och läsa alla bloggar och ringa alla i tur och ordning och se till att man inte glömmer någon eller blir glömd. För det är svårare att hänga med i svängarna när det är 50mil skog ivägen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback