POLITIK

FAAN JÄVLA PISSBAJSSKITFUCKING KUKFITTGUBBE.
jag tror jag börjar gråta.
Nej, Kina är ingen demokrati
Ja, något är riktigt fel om staten är rädd för sitt eget folk.
MEN FAAN KINA ÄR INTE ETT HELVETE PÅ JORDEN OCH DET ÄR INTE ALLS SAMMA SAK SOM NAZI-TYSKLAND.
Och om folk inte minns det så var faktiskt Hitler framvald på ett demokratiskt sätt, men nu kom jag lite av mig.
Blodig revolution (för och emot Kommunism) är något jag förstår mig lika lite på som den mörkblåa Högern, Men Kina har faktiskt gjort framsteg sedan 4de juni 1989.
FAAN HELVETES FITTSKIT OM BOJKOTT AV OS I KINA ÄR DET RÄTTA ATT GÖRA EFTER JUNTANS ANGREPP MOT MUNKARNA I BURMA. Lika dumt som att förbjuda folk under 25 att köra bil för de är den vanligaste åldersgruppen som åker fast för rattfylla, har jag nästan lust att skriva även om det inte är sant.
FAAN JÄVLA JINGE OCH HANS FUCKINGEFTERFÖLJARE.
OCH JAG FÅR INTE BE ER SOM BOR I SVERIGE GÅ OCH MÖRDA NÅGON FÖR DET ÄR MOT ANVÄNDARVILLKOREN HÄR PÅ BLOGG.SE (likaså visning av bilder på berusade personer som jag tycker är väldigt konstigt)
MEN FAAN JÄVLA PISSSKIT
FAAN JÄVLA FITTSKIT

Kommentarer
Postat av: Nudelslabb

ffs, jag hatar världen ibland.

2007-10-01 @ 15:54:57
Postat av: fannen

Det är pinsamt men jag har glömt var ffs står för.

Postat av: sara

for fuck sake

2007-10-06 @ 16:45:02
URL: http://krulltotten.blogg.se
Postat av: Hampus

Jag tycker det är rätt bra att staten är rädd för sitt eget folk.

2007-10-18 @ 21:28:09
URL: http://hampusen.blogspot.com
Postat av: fannen

hallonsyltpuss

2007-10-22 @ 20:43:50
URL: http://fannen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback