fannen goes darkside.

Det är väldigt lätt att gå över till the dark side. I dag har jag mer eller mindre skolkat, och detta är möjligt pga mina överbeskyddande föräldrar. I går eftermiddag led jag av en otrevlig huvudvärk. Det brukar bara finnas två orsaker till att jag vår ont i huvudet, 1; jag håller på att få mens, 2; jag håller på att bli sjuk. jag kunde senare eleminera den första möjligheten. Mamma frågade sedan om jag inte skulle stanna hemma idag, och jag sa ja, även om jag inte kunde känna mig mindre sjuk än idag.
Detta är ett prima exempel på att jag inte är redo att ta mina egna beslut. Har inte gjort någonting idag annat än att internetta och äta. Jag gick inte ens till biblioteket fast jag skulle. Detta är inte bra.



En av de sakerna som jag har tidsfördrivit mig med idag. We need girlfriends.
Väldigt väldigt bra. I love Henry

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback