StreetStyle.

Var på vär hem från dansen i måndags när jag blev stoppad av en tjej. Hon sa att hon kom från Oslostil.no och frågade om hon kunde ta en bild på mig. Jag sa ja och nickade.
Detta blev resultatet.
Blev så illa påmind om hur svårt det är att se smashing á la Kate Moss ut när man känner sig trött och svettig.

Kikade lite försiktigt in på kommentarerna. Blev nästan lite besviken. Jag hade förväntat mig lite mer "ØØØH! Din jævle HOREFITTE! Dra hjem till tjingtjong-land!" Men positiv kritik kan också vara uppmuntrande. Folk verkar tvivla på min ålder. Jag tycker inte att jag ser så himla gammal ut på bilder. Jag vet inte.


Kommentarer
Postat av: Karolin

Du var ju jättefin och man tror nog att du är äldre eftersom du har en egen stil. Många i din ålder klär sig i samma kläder som alla andra av rädsla för att sticka ut ur mängden. Var stolt över dig själv!

2008-07-01 @ 15:07:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback