ego



So how have you been
heard you where in town last weekend
Say how's Stockholm this time of year
Do you still write
down your deamons through the night
do you still bake you Carrot Cakes

Sorry I haven't written lately but
I've never been good with pens
and I am pretty sure that I am not your only friend
But I just want to say Hi
Björk are you lonely tonight
do you still cry yourself to sleep

But sometimes in my strangest dreams I see you apear
the most disturbing feeling you are far away but still near
Saying "Kasta aldrig tjurar på päron i bås och kasta aldrig päron på tjurar i påse"

I just want to check in
is fall still your favourite season
You used to love when trees turned red

And if you still fear winter I hope they're not as cold as they where back then
and if so I'll warm you by your kitchentable and hold your hand saying
Björk please don't cry
I'd struck your hair and sing you through the night
we could rent Amelie Poulin.

But sometimes in my strangest dreams I see you apear
the most disturbing feeling you are far away but still near
Saying "Kasta aldrig tjurar på päron i bås och kasta aldrig päron på tjurar i påse"


T&M Fannen

Kommentarer
Postat av: björk

Fann fann fann! jag har ingen dator men så fort jag kommer åt en så lyssnar jag och tittar och blir så hjärtans jublande glad.



du är fantastisk

jag vill inte kommentera detta för det finns inget att säja som känns som att det räcker liksom. Jag hade älskat låten även om texten var en annan men

å. Jag vill ha den på dvd och titta på den hela kvällarna.



nej, jag kan ändå inte säja något som räcker.

hösten 2006. jag saknar den nästan. jag saknar dej. Det är så sjukt onödigt av Norge att ha dej i sitt våld.





KÄRLEK TILL ETT GENI FRÅN EN DJUPT RÖRD BJÖRK

/Björk.

Postat av: hannah

jag beundrar dig. det finns verkligen ingen annan fann. jag vill ses igen.

2008-06-30 @ 17:05:58
URL: http://baskertomten.blogg.se/
Postat av: Hanna

gud vad fin

Postat av: sara

okej det där var fint. om man kollar på texten så tror man att typ jens lekman har skrivit den eller nåt.

2008-07-08 @ 15:24:45
URL: http://pigeonpark.blogspot.com
Postat av: björk

LEVER DU?

2008-07-15 @ 01:29:51
Postat av: andrea

okej, helt galet bra ju!

finaste presenten, helt klart.

2008-07-15 @ 21:13:02
Postat av: Anonym

Oh. kan man inte få ackorden! :)

2008-09-06 @ 20:43:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback