Kändis.

Okej, okej.
jag har varit "sjuk" de sista dagarna. Jag förstår inte riktigt, men jag har haft en ondska i min hals de sista dagarna.

Jawad informerade snällt mig om att jag var i tidningen. Blev very suprised, men han tog fram ett litet utklipp. Ett litet utklipp med en väldigt dålig bild på mig. Hade själv lyckats missa detta. Inte så konstigt med tanke på att det var i Lokalavisen. Vår stadsdels gratistidning med 2 läsare. Hittade dem på
internett. Första gången jag har varit med i en tidning måste jag nämna.

Kommentarer
Postat av: baskertomten

jag kommer ihåg när du och emmy dansade. det var väldigt bra kommer jag ihåg. ni hade snygga strumpor.

Postat av: hanna

uppdatera oftare :(

jag läser men är dålig på att kommentera. saknar dej och jag fick mvg på franskaprovet!

2008-03-11 @ 18:08:38
URL: http://imgonnadanceonbroadway.blogspot.com
Postat av: sara

wow!

2008-03-13 @ 10:29:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback